Tuesday, January 22, 2013

Londra


De un an fara o luna merg aproape in fiecare saptamana in Londra la un client. Pentru ca am mai fost in Londra inainte si pentru ca jobul nu ma entuziasmeaza in mod deosebit am intrat intr-o stare de apatie accentuata fata de aceasta metropola si nu am simtit nevoia sa iau niciodata aparatul foto cu mine. Totusi, saptamana trecuta l-am luat mai mult ca sa nu zic ca nu am facut nici o poza in capitala marelui imperiu britanic.
Ce vedeti mai jos sunt privelisti din drumul de la hotel catre job si inapoi surprinse in cele doua momente ale zilei pe care nu le petrec in fata laptopului: dimineata si seara...

Gimnastica de dimineata in fata hotelului
Chocolate
London Bridge in lumina zorilor
Prin gradina pe la Tower Hill
Vedere clasica asupra primariei
Tot prin gradina de la Tower Hill dar mai pe seara
Tower Bridge vazut de pe un colac de salvare din gradina de la Tower Hill (pentru ca nu am avut trepied)
Later edit...
Dupa discutii cu sefii am hotarat ca nu voi mai merge in Londra... Deci, fiind ultima saptamana m-am gandit ca ar fi frumos sa fac ceva mai multe poze.

Armata de taxiuri londoneze gata de atac
Karate!
Clasa muncitoare londoneza... La o pauza, evident...
Indragostiti... forever...
Prin gradina pe la St. Paul's
Landline...
Double decker
Si-nca unu'... Multe circula prin Londra...
Hmmm... oare ce sa aleg? Ploua rau!
Si bitzele ar fi fost tentante... dar pana la urma am ramas la... walking in the rain

De paza la Tower Hill

Niste tanti de la Maramu' fac curat pe-afara pe la Londra

Tanti femeia de servici made in Romanica facand curat pe-afar' prin fata birourilor domnilor finantisti londonezi
Astia cand pedaleaza nu se se incurca. iau biciclitul tare in serios...

Banci peste banci
St. Paul's si umbra ei

Nu, nu e Photoshop!