Saturday, May 4, 2013

Catzaratorii

M-am tot gandit cum sa fac, cum sa dreg, sa postez cateva fotografii din iesirile la catarat si mai ales de pe la concursurile de escalada care au loc aproape in fiecare weekend acum in primavara.
Am stat si am analizat si mi-am dat seama ca e cam greu sa surprind atmosfera fiecarui concurs fara sa umplu blogul de fotografii care mai de care. Asa ca m-am decis sa postez pe Facebook majoritatea fotografiilor si doar pe cele mai reusite sa le pun pe blog in cateva sectiuni.
Prima sectiunie, pe care voi posta constant ori de cate ori voi mai prinde cadre interesante, va fi cea cu catzaratori.
Prinsi in timp ce "se chinuie" pe stanca, acestia sunt foarte fotogenici si expresivi, iar comentariile sunt de prisos.

HCO

Rus
Lucica
Horatiu

Horatiu
Cosmin
Cosmin
Cosmin
Cosmin
Cosmin
Cosmin
Cosmin
Deliuta
Deliuta
Deliuta
Deliuta

RICO

Peti
Peti
Peti
Peti
Olteanu
Olteanu
Olteanu
Vasile si Ioana
Olteanu
Catri
Deliuta

Tabara CAR U Cluj Rimetea

Vlad & Vlad
Adi Vlad si Deliuta
Adi Vlad
Mitrut si Vlad
Vlad

No comments:

Post a Comment