Friday, February 1, 2013

La gheata

Cataratul iarna... nu-i ca vara! Am aflat asta pe propria piele la Rachitele unde ne-am dat putin la gheata cu coltari si pioleti.

Indarjirea si perseverenta... calitatile de baza ale unui alpinist/ catarator

Valul Miresei
Valul Miresei... si un filator si un catarator
Eforturi
Vladut uitandu-se dupa "prize"
Uiui... ce mult e pana jos!
Unii se catara, altii fileaza, altii chibiteaza...
Later edit...
Dupa doua saptamani de la cele de mai sus am fost pana la Rachitele sa ii sustinem pe colegii de club la Concursul de Escalada pe Gheata si Dry Tooling de la Rachitele. Vremea a fost foarte rea, a plouat in continuu, fapt ce m-a determinat sa las aparatul in masina (mai mult de frica sa nu il ud). La intoarcere insa, pe o pajiste de langa Margau, cand ploaia s-a mai oprit, am gasit un subiect la fel de interesant... :)

Circumspect...
Make-up
Oi... ici, colo
Obosit...
Ce-mi dai?
Prietenie
Mandru de cainii lui